Widerrufsrecht
Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na het melden van de annulering heb je vervolgens nog 14 dagen de tijd om het product retour te sturen.
Wanneer je gebruik maakt van je herroepingsrecht, ontvang je het volledige orderbedrag inclusief de eventueel betaalde standaard verzendkosten retour. De kosten voor het terugsturen van het product zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen gemiddeld EUR 7,25 per pakket; raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.
Wij zullen het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten, mits het product in goede orde retour ontvangen is.
Voorwaarden voor retour
Om gebruik te maken van je herroepingsrecht, verzoeken wij je om:
- Het product – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking te retourneren.
- Alle meegeleverde toebehoren toe te voegen.
- Het product zorgvuldig te behandelen tijdens de bedenktijd.
Indien het product beschadigd is of de verpakking meer dan nodig is beschadigd, behouden wij ons het recht voor om een eventuele waardevermindering in rekening te brengen.
Uitzonderingen op het herroepingsrecht
Het herroepingsrecht is uitgesloten voor:
- Producten die speciaal op maat zijn gemaakt of gepersonaliseerd.
- Zakelijke bestellingen (B2B), tenzij schriftelijk anders overeengekomen.
Retour aanmelden
Wil je een product retourneren of je bestelling annuleren? Neem dan contact met ons op via info@soome.nl. Vermeld je bestelnummer en volledige naam. Je kunt ook gebruik maken van ons retourformulier.
👉 Download hier het retourformulier (Word)
Zorg ervoor dat het product goed verpakt wordt verzonden en bewaar altijd het verzendbewijs van je retourzending. Na ontvangst verwerken wij je retour zo snel mogelijk.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@soome.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.